Eggefaste! Oppdatert





 Påsken 2021- vel blåst! Men i tradisjon tro starter hverdagen igjen med eggefaste.

Hadde min første eggefaste etter påsken i 2019, den kan dere lese om her. Fornøyd med resultatet, men ikke med innsatts. Så denne gangen har jeg ikke satt meg så hårete mål. Prøver meg på 3 dager, og er i dag på dag 2. 

I følge vekta har jeg gått ned 1,6 kilo siden i går. Vannvekt, masse vannvekt!😂 Startvekt før påske var på rund 60.




Menyen har vært enkel; kokt egg, fettkaffe, stekt egg og omelett. Mct-olje, smør og majones som fettkilder. Null søtning, da jeg ikke har behov for det. 30 gram ost pr. Egg i form av norvegia eller tubeost. Litt kjedelig meny, men for min del er enkelhet en av fordelene med eggefaste. 


Ble med 3 dager denne gangen også. Suget etter kjøtt ble overveldende, men fornøyd med resultatet. Totalt 2,4 kg. Ned på 3 dager. Fasten ble brutt med en himmels måltid med elgstek, fløtegratinerte sellerirot og rødvin.

Kommentarer