Hverdagslykke, brød i postkassa!



Dette er ren luksus! 

Morgenlevering.no i seg selv er jo et genialt konsept. Man bestiller hva man vil ha av brød, rundstykker, bakverk, drikke og pålegg og morgenen etter ligger det i postkassa! Det som er helt fantastiske med denne tjenesten er at de tilbyr et proteinbrød som er lavkarbovennlig. Det inneholder hvete så det er ikke direkte keto-vennlig, men for de som lever moderat er det helt innafor. Med 7,9 gram karbohydrater pr. 100 gram, unner jeg meg en skive i blant og jeg holdt meg i ketose. Hele brødet veier 690 gram, og jeg deler det oppi minimun 20 skiver. Dvs. max 2,6 karbohydrater per. skive. Skjærer du tynnere skiver, blir det enda mindre.


Barna mine elsker ostesmørbrød... Det gjør jeg også! 

1 tynn skive proteinbrød
Meierismør til steking
Kremost naturell
skinke/salami/rastbeef
Majones
MASSE ost

Klin alt på skiva, og smelt smør i panna. Stek ostesmørbrødet på lav varme, med et lokk over. Dette er så enkelt, men så godt!


Kommentarer